q/a

2010-09-14 @ 10:51:23
K
ÄRLEK:
Gillar du någon nu ?
jaaa
Gillar du att vara singel? nej
Gillar någon dig ? ja
Har du haft sex med hon/han du gillar nu? många gånger haha
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? nej?
Har du någon kille/tjej på G just nu ? har ett förhållande heh
Är avstånd ett problem ? JA
Är det viktigt för dig att han är snygg ? inte alls
Måste han/hon ha samma intressen ? nejdå
Kommer du alltid att vara singel ? hoppas att jag aldrig blir det igen
Har du bra självförtroende ? nope

ÄRLIGHET:

Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? bästa som finns
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? Simon
Har du svårt för att bli kär? som fan
Är du singel? Nej
Har du hånglat med någon av samma kön? njae


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: jaaaa haha
Hånglat med fler än 5 pers: yes
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jadå
Gjort något riktigt dumt? mm
Gjort något du verkligen ångrar? ja usch
Varit nykter på nyårsafton? haha men ja
Åkt ambulans? yes!!
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? nej
Fått din mamma att gråta? när jag var mindre haha
Slagit ner någon? nej men varit jävligt sugen
Skämts över dina föräldrar? vem har inte gjort det någon gång?
Skämts över dig själv? jo
Sagt jag älskar dig och menat det? ja!
Tar du droger? nej
Dricker du? inte ofta alls
Vilka kläder sover du i? tshirt och trosor
Vad hatar du verkligen? falska människor,players osv
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? tydligen inte;)
Är du ensam nu? hemma ja
Vill du gifta dig? självklart :)
Vill du ha barn? nejnejnej

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag sov ensam inatt kul
Såg dig gråta? Simon tror jag
Fick dig att gråta? ..
Du delade en cigg med? minns inte
Du gick på bio med? babyyy
Skällde på dig? pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0