Ignorance

2010-09-17 @ 18:14:01
Chachaaa, förlåt för ingen uppdatering har inte känt för det bara.
Jag började iallafall klockan 09.35 idag, hade grafredovisning som jag inte fattade någonting av. Efter det åt jag den äckligaste soppan någonsin och har typ mått dåligt resten av dagen haha, fail. Jaja, vi skulle samlas i Valhalla efter ett men det orkade inte jag plus några till så jag drog hem och var med Simon tills hans mamma kom och hämtade honom, efter det packade jag bara ner massor av kläder and such och åkte hem till Bjurholm med pappa. Kan ju lova att vi dunkade musik i nybilen haha!
Har nyss duschat och nu ligger jag bara på rummet och gör en ny playlist som kommer bli aaawesome, kollar bloggar och facebookar lite. Blir nog en hel del inlägg ikväll så bäst för dom som sitter inne den här fredagskvällen att vara sugna på att kommentera.
Puss.



En bild från förra året på Sandra, Amanda och mig. Vi gjorde någonting med laget, minns inte riktigt vad det var.. Men minns vad jag gjorde kvällen innan hahaha busig jag var då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0