D to tha öööd

2011-04-14 @ 22:49:27

ooOoOohhh min hemliga webbis

Alltså GUUUUD vad jag är less på allt jäääävla skolarbete!!
Det är den ena inlämningen efter den andra, orkar fan inte mer. Är så otroligt jävla less på allt som har med skola att göra.
Tack så mycket för lov imorgon det sitter riktigt fint!
Ikväll har jag suttit med skoldatorn i knäet sen sex typ. Lesslessless. Haha känner att det här inlägget inte är speciellt värt men har varit så dålig på att blogga på sista tiden känner mig typ .. tom hahahah. Nej men åh är jättetrött och dum för jag sitter med datorn när baby ligger på golvet och kollar film själv.. Ska spara det jag gjort i DW nu och sen ska jag städa upp lite och efter det lägger vi oss och myser med choklad och cola.
Nattinatti alla söta, hörs mer imorgon. 



Kommentarer
Postat av: nathalie

sv; åh låter bra, hur ofta åker du hem?=)

nja jag sticker till ånäset i helgen=)

har du några planer för lovet då?;)

2011-04-15 @ 09:35:53
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0