Gårkvällen

2011-04-02 @ 17:39:11



Några bilder från gårkvällen som var riktigt skön!
Bäst var ju faktiskt Daniel Adams-Ray som var sjukt jävla bra, blev kär ju hihi. :)


Började hos mig med världens finaste vänner, sen drog vi oss mot Vasaplan och köade i 10 min, trodde det skulle ta minst en timme sååå lång var kön! Såg Daniel uppträda sen drog vi på donken och köpte cheeseburgare, hem till mig, sen skulle vi tillbaka (var det tänkt) och se Håkan men ingen var speciellt taggad så vi stannade hemma, och jag VET att jag kommer få ångra det senare.. Men vad gör man nu liksom? Blir i alla fall Adam Tensta ikväll och det är ju inte helt fel. 
Ska göra middag med älsklingen nu. Hörs lite senare!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hur lång är du?:)

2011-04-02 @ 18:53:49
Postat av: FowZie

det låter ju skitbra! (:

2011-04-02 @ 22:49:54
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

fin du är!

haft en bra helg?=)

2011-04-02 @ 22:50:55
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0