Hellooo, new life

2011-04-03 @ 21:39:47


Är väldigt less på att ständigt må illa, ha huvudvärk och känna mig yr så imorgon börjar jag på nytt!
Hade tänkt mig att bli lite nyttigare bara för att jag hatar att inte kunna äta utan att bli illamående efteråt osv. Det här är vad jag hade tänkt följa, och jag skriver det här för att påminna mig själv och för att bli liiite mer motiverad, även fast jag vet att jag kommer klara det! :)

- Äta frukost, lunch, middag + mellanmål.
- Röra på mig minst en timme om dagen.
- Dricka mindre cola och äta mindre onyttigt.
- Sluta äta mat efter skolan på stan(dvs donken,frasses osv)

Att gå ut och gå är inga problem, äta onyttigt är inte heller något problem (tänker på chips, ostbågar, godis, choklad osv) eftersom jag inte tycker om det speciellt mycket, kan lika gärna äta någon macka eller något sånt. Donken har jag helt slutat äta på, blir väl någon gång ibland men det är helt okej ju!

Sen så har jag tänkt börja ta skolan på lite mer allvar, eftersom jag alltid har ångest på söndagar över saker jag inte gjort, uppgifter jag inte lämnat in eller att jag ligger efter som fan. Så från och med imorgon tar jag en timmes extrapass, framför allt i matte, och ska försöka jobba några tal varje dag och plugga varje kväll. Men får självklart chilla några kvällar också när jag helt enkelt inte har lust.

Måste dock få njuta av min philadelphiaglass ikväll haha.. Nu köööör viii!

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha jag skulle typ kunna joina dig på det du skrev, hahaha ;)

2011-04-04 @ 18:53:46
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0