I need you like a heart needs a beat

2011-04-20 @ 14:15:44
Finaste pojken i heeeeeeeeeela världen, love you

Heeeeeeeeeej alla söta det var ett tag sen jag tog mig tid att blogga opsdå

Igår var det lite folk @ my place vi chillade lite och drog runt och det var kul som fan. Spårade dock i slutet men sånt händer ju.. Vaknade sju imorse för det var så varmt så har varit vaken ett tag. Är grymt trött så jag tror jag ska städa lite snabbt och sen ska jag nog lägga mig i sängen med älsklingen som ligger och sover där medans jag och Chrille ser film. 

Jag ska ju hem till mamma och pappa ikväll så det lär bli lite mer uppdatering på bloggen nu i veckan, har inte riktigt haft tid nu eftersom jag gjort någonting varje dag. Jobbigt faktiskt!? Haha jaja, måste i alla fall vara utan Simon några dagar känns ju inte helt okeej men finns inget jag kan göra åt det. Nu: städa. Hejsss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0