If I said my heart was beating loud

2011-04-05 @ 13:58:51
Hallå allihopa ♥ hoppas ni mår bättre än vad jag gör..

Igår vaknade jag upp med värsta äckliga känslan i bröstet, typ stopp i luftröret. Men gick till skolan ändå och kallsvettades hela dagen och så.. Sedan åkte jag hem till mitt hjärta och sov mest bara haha social tjej. Men det var mysigt i alla fall, älskar min bebis :)
Idag känns det ungefär likadant, ont i kroppen har jag också så har legat och sovit ett bra tag och nu ska jag strax äta en macka och dricka ett juiceglas med b-vitamin till. Måste bli frisk till helgen, ska till Sundsvall och shoppa jävel ju haha! Och sen hade jag tänkt tigga en kavaj av mamsen som jag blev dööökär i igår.. hihi

Nu blir det fika, hörs lite senare. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: nathalie

krya på dig sötnos!!! <3

2011-04-05 @ 21:59:07
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0