Jag tror att jag faaaller

2011-04-10 @ 22:21:25
Men hallååå däääär
Har ju varit i Sundsvall, blev en liten paus från datorn också så det var jävligt skönt faktiskt. Har umgåtts med mamma, pappa och Simon heela helgen så nu får jag lite alone-time ikväll och det är ju också rätt skönt ibland. :)
Har dock sjukt ont i huvudet och kameran ligger nere i väskan så kan visa er bilder later. Köpte inte mycket alls, men pengarna försvann ändå haha? Blev bara två par leggings och ett linne. Det kan(ska) jag visa senare också.

Ikväll sover jag hemma hos familjen och imorgon halv nio åker jag med papsen in till Umeå, missade sista bussen ikväll så jag är lite ledsen. Men det var väl lika bra eftersom det ösregnade ute och det är ju inte precis roligt att gå hem i sånt väder. Nu ska jag fika lite och försöka intala mig själv att morgondagen inte kommer bli så jobbig som jag tror(har extrapass i matte för första gången i mitt liv...) men det blir säkert bra. Blir en pluggvecka i veckan, tråkigt men sen får vi lov och då kommer ingen vara gladare än vad jag är! Natti på er mina små hjärtan, hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0