Party rockers in the house tonight

2011-04-23 @ 15:28:24



Två dagar kvar av lovet och jag har inte sovit ut en enda morgon. Vaknar halv tio som senast nice!
Idag har jag gjort jävligt mycket därför jag inte har bloggat hehe, har varit ute och solat en timme, duschat, smörjt in mig med bus, vart hos farmor en stund och träffat Frida och Filip, hjälp till med maten osvosv! Ikväll kommer lite släktingar och äter här och senare kommer min älskling hit, can't wait Något som är sjukt nice är att det är huuuur varmt som helst så jag går runt med shorts woopwoop :D

Nu ska jag städa mitt lilla rum, hejd0


Kommentarer
Postat av: nathalie

du är vacker :)

2011-04-24 @ 15:11:07
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0