Tjill

2011-04-16 @ 00:14:16


HEEEEEEEEEEYY
Jag åkte aldrig hem med bussen idag, pappa hämtade mig istället och sen åkte vi till Cyberphoto och köpte en fjärrutlösare som jag har lekt lite med idag hihi(fick den för 150 istället för 210, hehe).
När jag kom hem så hade mamma gjort tacos och sen gick vi ut och gick ca 5,4km och sen skyndade jag mig att byta om och drog ut med min Mandis. :) Vi har inte gjort någonting på sjukt länge så det var roligt! Först gick vi runt i stora Bjurholm sen träffade vi Fredrik och åkte till Agnäs där det var feZt men det var mest bara randoms där och vi var dom enda som var nyktra(typ) så det sög haha.. Drog tillbaka till Bjurholm igen och nu är jag hemma! Ligger i sängen atm och snackar med Simon och Albin så det är chill.
Ska ner och hämta cola nu och sen får jag se när jag somnar haha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0