22 augusti

2011-08-22 @ 10:52:29
Godmorgon! :) Sov i brorsans säng i natt för annars kan jag inte kolla på Family Guy, haha beroende. Vaknade i alla fall tjugo över tio och såg att jag fått ett litet brev eller vad man ska säga på sängen av mamma, love you.

Jag har i alla fall börjat fixa mig nu, ser förjävlig ut.. Orkade inte tvätta håret så det ser äckligt ut osvosv men ska ju ändå inte göra så mycket i stan, kanske bara går hem till mig och tar det lugnt eller nåt. Jag uppdaterar senare. Pusssss

Kommentarer
Postat av: victoria

hur långt är ditt löshår?:)

ska köpa nytt men vet inte om jag ska ta 50 eller 60.

2011-08-22 @ 14:55:25
URL: http://victoriagideonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0