Dåligt väder, dåligt humör osv

2011-08-21 @ 14:10:09


Hallå där :) Ser ni vilka snygga smileysar jag har fixat haha? Får se om jag har kvar de eller inte, känns lite ovant och geeky just nu men!

Är barnvakt fram till sex ikväll, min lillebror flyttar till Umeå idag så mamma är där med honom nu och visar hur han ska laga mat osv tror jag? Han börjar Ekonomi/Fotboll på Draggen imorgon.. stackarn! Minns själv hur hemskt det var att börja ny klass med massor av lekar haha. Och ja vi ska bo tillsammans i min lilla etta, men vi har en superfin tvåa på gång(!!!). Visar mer av den när det är helt säkert, hoppas hoppas!!

Annars då? Saknar Simon som faaaaaan men jag antar att det är bra. Love you baby..


Kommentarer
Postat av: FannieeD

josse berättade om den lägenheten, FYFAN JENNY!!!!! :D vet du hur ofta vi snackat om att det vore tjockt najs att bo i dem?! fusk nanting, vi bor hos dig då. japp.

2011-08-21 @ 19:16:50
URL: http://fannieed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0