Flames to dust

2011-08-22 @ 19:28:18

source: bild ett, bild två, bild tre (genom google)


Hej allihopa, idag tog jag ett-bussen in till Umeå och har sedan dess vart med Simon. Ska alldeles strax åka till honom(han har redan åkt för han tog moppen och min hjälm är hos honom) om mamma och pappa kan skjutsa mig dvs! 

Nu ska jag köra lite styrka eftersom jag är förkyld, igen.. Så har ingen lust att dra mig ut på en powerwalk i detta trista väder. Efter det blir det en dusch och sedan åka till Simon som sagt, vi ska äta godis, se film, pussas och kramas, ja, helt enkelt ta vara på tiden tillsammans för nu ses vi inte på ett bra tag... 

Och sedan så  är det trots allt sista sommarlovskvällen för de flesta, så jag hoppas att alla mina klasskompisar festar sönder ;) pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0