Gårkvällen

2011-08-27 @ 14:12:56

Alltså guuuuuuud vilken spårad gårkväll!!
Helt sjukt vad jag skrattade haha, tack alla fina för att ni gjorde det så bra. :)
Jag, Eve och Sandra började hemma hos henne sedan drog vi till Matilda där hon och Daniel var, sen kom det bara mer och mer folk osv riktigt trevligt. Träffade en del som jag kände dock var typ 98% randoms men haha! Kvällen slutade i kaoz och vi kom inte hem förrän fyra/halv fem kanske. Men jag hade roligt som sagt och det är allt som betyder något.

Idag har jag dock lite ångest och är stressad över hur jag ska kunna fixa mig, ska till Josefins vän Philip ikväll och äta middag där osv. Blir nog mysigt. Hoppas ni har det bra, jag uppdaterar imorgon istället. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0