Hemma från hörnefors

2011-08-28 @ 16:22:50

1-Marcus och Josse,2-Tacos,3-Sara,4-Josse,5-GOTT,6-Jimmie blir smekt haha så ful..

Hemma från Hörnefors nu, jag sov hos min älskling Josefin efter en kväll/natt i Sörmjöle. Det var faktiskt riktigt kul, var dock huuur trött som helst efter bara 3/4 timmars sömn natten innan så jag och Josse satt mest bara och skrattade åt allt och alla, och sedan så somnade jag lite ibland grymt rolig tjej här alltså eller vad säger ni? ;)
Vi åt tacos hos Philip som fyller år idag, grattis! Sedan tog vi det bara lugnt, pratade, dampade osv. Senare på kvällen gick vi ner till havet och satt runt en grillring och pratade i totalt mörker, det var så sjukt mysigt och roligt haha. Tack för kvällen alla fina.

Imorse vaknade vi rätt tidigt, åt frukost, såg på tv och pratade och sedan blev det pizza eftersom våra föräldrar festat så var dom såklart sugna på det, och jag klagar inte! Har haft svårt för att äta senaste dagarna, men det kanske inte är så konstigt, aja det var väldigt svårt att ens få i sig tre bitar pizza men. Gott var det,helt klart! Nu ska jag sluta göra detta inlägg till världens längsta och visa vad jag fick av mamma idag. Pusssss

Och TACK för svaren på förra inlägget, det hjälper mer än ni tror...

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa, verkligen alltså har lust på freda me men ha inga pengar...

2011-08-28 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0