I guess it's over

2011-08-20 @ 23:27:56

Har inte haft mycket tid över till datorn alltså, och min kamera är i Umeå. Var för stressad för att komma ihåg den.
I torsdags var jag, Matilda, Daniel och Simon på Wayne's och fikade sen såg vi film hemma hos mig, somnade riktigt tidigt och igår var vi på stan först och sedan gick vi hem till mig och städade upp. Och EFTER att vi hade städat så fint så märkte jag och Daniel att en saftflaska hade vart öppen i kylskåpet så hela kylen och frysen var full med saft, äckligt, kladdigt och jobbigt att städa upp haha..

På kvällen var vi runt 10 stycken, allt spårade en aning, sedan kom det fler också och vi skulle dra på fest på Grubbe men då blev det massor av jobbiga saker som vi fortfarande inte har löst och jag vet inte vad jag ska göra för att få det bra igen. Allt är helt konstigt och jag orkar inte mer, det känns som att tårarna aldrig tar slut! Och sedan så lyssnar ingen på vad jag har att säga, åh.. Hoppas bara att det fixar sig och jag tror verkligen att det kan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0