Kvällen

2011-08-14 @ 23:33:46




Vart med Matilda ikväll,mys! Vi gick runt lite, satt oss under storbron och pratade i någon timme. Det var jättevarmt och inte en enda mygga, det var dock lite mycket bilar som körde över oss vilket inte var lika trevligt men ändå! 
Senare mötte vi upp Jasmine och gick mot Daniel där vi pratade lite och sedan gick jag hem, dels för att jag var grymt hungrig och dels för att jag fortfarande inte är helt frisk. Vi hann planera in en tjejkväll i alla fall, tacos/kinabuffé och party. Längtar.

Såg att ni hade lite frågor om min nya pälsjacka, hade tänkt svara i ett inlägg men det går så klart snabbare i blogresponse-rutan till höger,pussss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för att du finns <3

2011-08-15 @ 14:34:00
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0