Ludwig

2011-08-08 @ 14:28:37


Hej....... Trevligt väder ute osv! Kan vi inte få ha sol dom två sista veckorna av sommarlovet?
Jag låg uppe till halv fem i natt, kunde inte sova, hosta, kliar i både näsa och hals(vet inte hur jag fått det, brukar få det när jag håller på med katter eller hundar eftersom jag är allergisk men nu är jag ju hemma?) och jag kallsvettas. Känns ju roligt! Skulle till tandläkaren imorse men bokade om tiden till halv två eller nåt på fredag. Känns ju också VÄRT.

Just nu ser jag på när Ludwig spelar Halo, har ingenting för mig. Min pojkvän skulle egentligen komma hit idag men det gick tydligen inte så jag ska göra ingenting idag. Förlåt för detta positiva inlägg men vädret gör mig knäpp puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0