We were the perfect match

2011-08-03 @ 12:17:57



Godmorgon! Hade inte tid att skriva någonting igår, hade fullt upp haha. Min älskling kom klockan två och vi gjorde inte speciellt mycket, efter maten åkte vi och badade! Eller jag badade i alla fall, Simon är en jävla tönt vet inte vad jag ska ta mig till.... Jag kunde liksom ha drunknat och han hade inte kunnat rädda mig för han är så feg heh.

Efter det så såg vi på fotboll en stund och pratade med fina Vickan och Johanna och sedan var vi med Jasmine, Matilda och Daniel. Vi satt först på byn och sedan gick vi hem till Daniel och kollade på när han spelade DJ Hero och sedan la vi oss i sängen och pratade, mys! 

Ikväll blir det bad igen men då får jag några badkompisar i alla fall! Ska väcka snutten nu och dra oss utåt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0