10 saker du inte visste om mig

2011-01-02 @ 16:38:03

1. Jag älskar spindlar, vill seriöst ha en egen!
2. Jag tänkte starta företag när jag var 16 men skippar det och ska försöka när jag är 18 istället.
3. Jag är beroende av att köpa väskor. Vill ha alla sorters i alla olika färger.
4. Vill gå MUA-kurs/utbildning eller liknande efter jag gått ut gymnasiet eller under tiden.
5. Har alltid velat bli brunett men har aldrig vågat, ska dock bli mörkblond/ljusbrun snart.
6. Jag tycker det är sjukt vidrigt när tjejer(killar också för den delen) rapar, äckligt bara. 
7. Jag hatar att ha korta naglar, det gör ont och är inte fint någonstans.
8. Jag ska tatuera mig när jag fyller 18, tänker dock inte skriva vad pga copycats.
9. När jag äter chips ensam gör jag situps samtidigt hahaha...
10. Jag ska flytta till Göteborg så fort som möjligt, Sveriges finaste stad helt klart.


Kommentarer
Postat av: Maja

haha 9an va klockren;)

2011-01-02 @ 17:23:41
URL: http://majakemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0