A thousand miles

2011-01-11 @ 00:25:48
Ligger i sängen med datorn i knät och musiken på högsta volym i mina skol-lurar!
Den här kvällen har gått väldigt sakta, är trött men samtidigt inte. Konstigt bara. :)
Äter lite kiwi också, mycket godare än godis och herreguuuud vad beroendeframkallande frukt är. Vet inte riktigt vad jag ville ha ut av det här inlägget men har ändå ingenting bättre för mig, imorgon(eller idag blir det väl) ska jag bleka utväxten och förhoppningsvis göra mitt hår mörkare.. Kan ni förstå hur nervös jag är? Jag som har varit blond hela mitt liv.

Jaja, ska fortsätta skriva lite med min älskling på msn, som jag saknar väldigt väldigt mycket.. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar kiwiiiiii :D fast jag kan inte äta många för då får jag så himla ont i tungan :(

2011-01-11 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0