ÄRR

2011-01-23 @ 18:12:09



Den 9/9-09 ramlade jag ner från en balkong och fick in två spikar eller skruvar i benet. Fick ett djupt hål som gick ner till benet ungefär och ett djupt jack. Jag var ute på Holmön då och det var mitt i natten så jag kunde inte åka in till akuten och sy, åkte i alla fall dit dagen efter och då var det ju för sent för att sy såren. Då skulle dom vara tvungna att skära upp lite mer och jag skulle då ha fått fulare ärr.
Har fortfarande ont i benet, det gör ont när jag tar där osv sen så är "hålet" eller vad jag ska kalla det fortfarande ett hål... Så jag hade tänkt skicka in bild och sånt för att få ersättning för det här, om jag ens kan få det?
Är det någon som har ett eller flera liknande och som har fått pengar för det? :)


Kommentarer
Postat av: linny

min lillebror hade en "blodblåsa" på armen för typ lite mer än ett år sedan. Och läkaren opererade bort den och ärret är kanske tre cm långt nästan just vid handleden. Aja hur som helst så fick han 10.000 för det ärret eftersom det "tynger ner hans självförtroende" och för att han aldrig kommer kunna jobba som arm/hand modell haha! Så du borde nog kunna få pengar för ditt ärr:)

2011-01-23 @ 18:49:08
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

fick 14 000 för ett typ 10cm långt ärr på underarmen!(Y)

2011-01-23 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0