Bagoholic

2011-01-06 @ 02:26:07
Som ni vet så har jag ett sjukt väsk-beroende...
Jag har inte köpt en ny väska på en månad vilket är rätt så länge för mig. Ikväll hittade jag säkert 5 stycken som fick mig att börja dregla. Och en av dom har jag letat efter i ett halvår. Till ett helt okej pris faktiskt, men grejen är den att mitt nyårslöfte var att spara pengar och inte slösa.....
Hur i helvete ska jag klara av det här?!? Jag måste ha den. Måste snacka med mamma imorgon, om jag vågar hahah. Eller så väntar jag typ två, tre veckor innan jag köper den. För då borde jag ha rätt så mycket pengar ändå.

Åh, just nu önskar jag bara att jag hade ett jobb. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0