Come to mamaaaa

2011-01-27 @ 19:10:14



Är arg och less och ja allt drygt och jobbigt som man kan känna just nu. 

Har varit sugen på chips hela veckan men har alltid tänkt på att spara pengarna istället. Ikväll är det extra jobbigt. Det tar 15 min att gå fram och tillbaka från OK så jag är såhäääär nära på att gå dit och köpa en fet chipspåse + en cola. Men nej, jag tror inte att jag tänker göra det. Ska dricka vatten och äta barnmat istället! Haha not. Nejmen torsdagar brukar alltid vara bäst och nu kan den ju suga någonting, har inte träffat min älskling på fyra dagar och jag börjar få lite abstinens faktiskt..... Nu ska jag sluta dryga och lägga mig och se tv istället.
Hejdå alla fina och fula

Update: Gick till OK och köpte chips..ehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0