Gillar och ogillar

2011-01-10 @ 00:09:35


Fuskpäls(jacka) - Varmt och sjuuukt snyggt, speciellt med en svart som passar till allt, tack mamma för att jag fick den av dig.
Min HTC Wildfire - Min bebis! Den har perfekt storlek, krånglar aldrig och är hur snygg som helst. Helt klart den bästa mobilen jag någonsin haft. Hoppas den håller länge.



Att behöva sova ensam - Det finns ingenting som jag verkligen hatar mer än att behöva somna ensam i en stor säng. Det finns ingenting positivt med det! Det är tråkigt, ensamt och deprimerande, och om man fryser på natten så finns det ingen som kan göra dig varm.. Jag kan knappt somna när jag ligger ensam i sängen heller. Sämst bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0