Håll i mig och släpp aldrig taget

2011-01-27 @ 15:52:49
Kom precis hem och är verkligen döless. Vi har bara haft två lektioner idag men på vårat hål, som är ca 2 timmar, gick vi in till stan för att Sara skulle byta en bh och Isabelle skulle köpa något på Kicks. Roligare än att vara på skolan var det i alla fall! Hann äta på donken också och jag kan ju lova att det är tusen gånger godare än vad det är på Vildmannen..

Sen hade jag lämnat min dator hemma idag pga att jag trodde att vi skulle hålla på med vårat bokprojekt, men när jag kom till skolan så skulle vi tydligen ha mediekunskap istället. Så på sista lektionen gjorde jag absolut ingenting. Tur att jag bara har lite kvar att skriva på intervjun.

Nu ska jag städa bort lite, och sen får vi se vad som händer. Puss!



Dålig hårdag.. </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0