ICEICEBABY

2011-01-07 @ 17:42:32


Jag vaknade klockan fem imorse om jag inte har berättat det redan, somnade runt elva igårkväll och vaknade av att jag fick sms då, skönt. Fast sen var det inte så. Låg och stirrade i taket till klockan sju då skulle mamma på jobbet så lika bra att gå ner till soffan och se på tv eftersom jag inte har någon tv i mitt lilla rum haha.
Har alltså varit vaken i tolv timmar redan, och min baby har inte kommit hit än känns ju inte bra någonstans.. Har haft så jävla tråkigt dom här senaste dagarna att jag vet inte vad. På måndag ska jag i alla fall till Umeå och kolla på en tvåa på Teg, otaggad yes. Vill bo på Haga så om någon underbar människa där ute ser det här, finns det en möjlighet att NÅGON vill byta sin tvåa(på Haga eller Berghem) mot en sjuuuukt fin etta? Skulle dö av lycka då.

Nu sitter jag bara och leker med bilder i photoshop och väntar på min bebis. Känns som jag kommer få vänta någon timme till buhuuu. Ajja, det löser sig. Ikväll blir det mys framför tvn i thiiink, latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0