Ingen sa att det skulle vara lätt

2011-01-17 @ 21:43:54
Sen jag kom hem har jag hunnit: göra klart en läxa, plugga lite till multimediaprovet, duscha, äta middag, sova i en timme och har börjat rensa mina kläder och städar lite just nu. Det kommer nog bli fint(..om ett tag)!
Och annars så mår jag inte alls bra, blir äcklad av all disk som jag måste diska, blir rastlös när jag vaknar upp halv åtta osminkad och inte vet vad jag ska göra, har en sån sjuk ångest och blir så jävla stressad av skolan. Gymnasiet suger, hatar att man inte har koll på någonting alls och att man bara har eget ansvar. Jävla skit.


Så här ser det ut just nu, rensat kläderna och resten ligger på golvet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0