Kommer inte på någon rubrik

2011-01-31 @ 13:20:56
Orkade inte blogga igår känns fortfarande jobbigt meeeeen..
Jaja i lördags var jag först på stan med min kusin, hon shoppade jävel på Monki och sen åt/drack(?) vi lyxshake på Max och såg en unge med ett ögonbryn HAHA värsta jag sett typ. På kvällen var vi överallt typ kvällen failade men det var roligt ändå. Igår gick vi in till stan klockan TIO och åt på donken bara för att vi hade tråkigt haha. Sov en timme den natten kändes fräscht på morgonen kan jag lova.

Sen sov jag typ hela gårdagen var sjukt skönt faktiskt! Nu sitter jag på mediekunskaps lektionen och ska snart börja skriva lite på medievanor grejset haha, sen blir det stan. Ska träffa Matilda och Rebecka och vänta på att min pojkvän slutar sen blir det att chilla hemma typ, hörs ikväll! :)




Så här ser det ut i klassrummet just nu, ingen jobbar skulle jag tro haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0