Lät du henne komma närmre

2011-01-20 @ 22:48:26
Nu har jag gjort nästan allt på mitt hemprov i matte, så imorgon ska jag bara be nån kompis om hjälp på en eller två uppgifter sen är det klart. Har även gjort mitt ljud till "känslan-bilden" eller vad man nu ska säga. Det är väl helt ok ska bara spela in nåt ljud jag gjort själv också men det hinner jag säkert imorgon.

Min älskling har dött i sängen verkar det som, han svarar inte när jag pratar med honom så ska nog joina honom snart. Ska bara tvätta bort sminket och fixa fram kläder tills imorgon. Ska upp sex imorrn eftersom jag inte orkar duscha nu! Sen så måste jag hinna städa bort lite för om det är stökigt imorgon kommer pappa dampa haha.. 
Är sjukt trött så kommer nog somna direkt, om jag inte sätter på Twilight eller New moon innan jag lägger mig. Har varit sugen på att se dom filmerna ett tag nu.. Jaja, kommentera mer så jag orkar hålla uppdateringen uppe.

Hörs imorgon sötisar 

Min fina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0