Mitt nuvarande förhållande..

2011-01-19 @ 18:29:20



..är tillsammans med min Simon ♥

Vi blev tillsammans den åttonde februari 2010, alltså snart ett år sen! Då hade vi snackat med varandra varje dag i ett halvår.. Han är det bästa som hänt mig, den finaste jag vet, vi har alltid roligt tillsammans och han betyder allt för mig. Vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan min älskling. Jag älskar dig mest av allt sötnos!


I'm sorry sometimes, I get jealous. 
Thinking that she could make you happier than I can, but I guess its my insecurities acting up. 
Because I know that I'm not the prettiest, smartest, or most fun and exciting girl. But I do know 
that no matter how hard and long you look..
You'll never find somebody that loves you like I do.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0