Once in a lifetime

2011-01-12 @ 21:04:36
Jag är så himla himla väldigt jätte cp stört trött..
Kan inte gå och lägga mig tidigt heller för då vaknar jag i natt, så jag sitter och plågar mig själv. Ska dock göra fika om en liten stund och lägga mig för min kropp pallar ärligt inte mer jag behöver sömn!! Blir skönt att sova efter denna tuffa dag också, och jag börjar ju inte förrän klockan tio imorgon så lite sovmorgon får jag ju, inte helt fel. Har bara matte och sen skulle det vara nåt snack i valhalla, blir chill. Hoppas jag får sluta tidigt så jag får dra hem och vara med min baby.



Har ingen bild som passar till det här inlägget så det får duga med en random som jag
hittade i något album på datorn haha, från vårt rätt så misslyckade klassfoto.. Jaja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0