Pretty optimistic

2011-01-23 @ 17:23:57



Har just sminkat mig och satt i löshåret, så nu sitter jag framför min lilla dator igen.
Är riktigt, riktigt uttråkad vet inte alls vad jag ska hitta på. Har inte med mig svenska saker så jag kan plugga heller. Det kommer gå skit för mig på provet på onsdag om någon ville veta.. Riktigt jävla dåligt alltså. Blä. Hatar skolan. 

Jag ska ta 19.15 bussen till Umeå och då hade jag tänkt tvätta mitt löshår och färga mitt blonda så det är i samma färg som resten, kommer ju ändå aldrig bli så ljus igen så inte värt att ha kvar det i den färgen. Och annars så lär jag ju somna tidigt ikväll också, har ju gjorde det hela helgen så jag känner mig riktigt utvilad och det är sjukt härligt måste jag säga. Men något som är jävligt positivt är ju att det är bara 19 veckor kvar tills sommarlovet, tror jag i alla fall haha. Längtar sååå mycket, måste nog börja träna till beach 2011 känner jag. Min kropp är inte fin någonstans just nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0