Sippin sizzurp in my ride, like Three 6

2011-01-24 @ 08:07:04
Sitter och fikar just nu, steg upp klockan sju efter att jag snoozat i en halvtimme.
Kan lova att det var jobbigt att inte få ligga kvar och kramas med min bebis(som inte är här)... 

Har precis sminkat mig och flätat luggen så nu är jag typ ready to go, har dock inga kläder att ha på mig men det löser sig haha. Orkar inte skolan idag helt ärligt, känns bara jobbigt. Har tråkiga lektioner och inga pengar till att köpa godis och sånt i kafeterian heller seriöst idag suger livet jävligt hårt. Ska hem direkt och plugga svenska efter skolan också.. Fan vad jag älskar mitt liv!!! Not. Åh. Dö.



Kommentarer
Postat av: linny

haha men det är bara och mata på som fan om sånt där!:D Vi hade trott att han skulle få ca 1-2 men de tyckte att eftersom han va så pass ung (96a) och har hela livet framför sig så borde han få mer haha;)

2011-01-24 @ 08:09:16
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0