Sleazy

2011-01-09 @ 15:34:14



Igår drog jag, Simon och Matilda till Daniel för lite mys. Men det tog ett jävla tag innan han svarade när Matilda ringde, han hade tydligen sovit till klockan tre och inte hört när hon ringde, ca 14 gånger..
Gick i alla fall dit, såg på när han spelade xbox och sen såg vi en jättekonstig film, i början trodde man att den skulle vara jättebra men vet inte riktigt vad jag tyckte om den egentligen, den handlade om exorcism i alla fall! Sen rörde vi oss mot my place och såg på John Tucker must die, och vid tolv drog Matilda och Daniel hem.

Idag har vi bara legat i sängen och sett på South Park, Simon var tvungen att åka tidigare än vad det var sagt, som vanligt.. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har precis mailat bilder till Maria om hur jag vill ha håret, så jag får hoppas att hon kan fixa det. Vågar typ inte göra håret hos någon annan då kommer det säkert bli dåligt.... 

Nu ska jag försöka göra något vettigt, höööres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0