sleeeeepy

2011-01-31 @ 22:11:25
Efter skolan gick jag, Josefin, Fanny och Johannes ner till stan. Fanny var tvungen att dra direkt men vi andra gick typ runt och chillade, mötte upp Rebecka och Matilda och sen kom Mathias också, roligt!
Har inte gjort nåt idag känns det som, men är heeelt slut! Skulle behöva sova en hel dag men imorgon klockan tio börjar jag, handikappidrott. Är sjukt otaggad men man får tydligen smisk av Magnus om man inte är med så det är väl bara att kämpa sig igenom det.
Har precis duschat och nu väntar jag på min pojke sen ska vi typ fika och sova I guess, kanske hinner spela lite sudoku på mobilen innan haha är besatt av det. Jaja, ska dra mig från datorn nu. Puss



Känner mig som jag ser ut så.. klaga inte. Men personerna på bilderna är bäst i världen
ville bara säga det :) Än fast ni är störda som fan haha men det är lovely så puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0