Stereolove

2011-01-24 @ 20:55:44
Heeeej bloggen!
Ikväll har jag inte gjort ett skit! Somnade efter skolan och vaknade vid halv sex tror jag, åt middag och sen har jag bara läst bloggar och kollat på objektiv och sånt roligt. Känns skönt att slippa plugga än fast jag verkligen måste göra det. Sen så har jag börjat på min lilla födelsedags-önskelista haha. Mamma och pappa kommer bli sååå glada när dom får se vad jag vill ha haha.. 
Sitter bara och pratar med min älskling och dricker wienermelage just nu, ska tvätta bort sminket snart och lägga mig i sängen. Har ont i magen, på sidan vid höftbenet ungefär, så jag har ingen matlust heller.. Bajs att det alltid ska bli så här. Jaja, hörs om en stund pusspuss!



En gammal(inte ens en månad gammal men haha) bild från när jag var lite blondareeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0