Torsdag 13/01

2011-01-13 @ 22:36:29



< Snuttisjossä som sitter och är söt som vanligt & vår goda lunch >

Den här dagen har gått så jävla fort, hade bara en lektion. Fick dock vänta på skolan i evigheter innan vi kom in i aulan/valhalla, jag hade sån sjuk ångest och ville bara dra hem hela tiden men Josefin tvingade mig att vara kvar haha! Jaja, där var vi var i kanske en timme eller något sånt. Sen gick jag hem och har varit med min älsklingspojke hela dagen. :) Vi har bara chillat, ätit pizza och gått och pantat alla flaskor och burkar sen nyår haha. Fick en del för det så då köpte vi chips och dricka till ikväll(jag ville ha mat men fick inte köpa det för Simon), nyttiga... Just nu ligger han i sängen och ser på film och jag kollar facebook, bloggar osv. Ska duscha snart och sen ska vi försöka sova tror jag, eller så stannar vi uppe hela natten who knows hihi.

Imorgon har jag en lååång och joooobbig dag..

Börjar 9.35 och slutar 15.20 tror jag, fyfan. Men efter det ska jag bara hem snabbt sen skulle vi äta på stan tror jag, ska kolla present till mamma också sen ska vi på hamnis och kolla på några som spelar, tror det ska dit många som jag känner så det blir säkert trevlish, och på lördag kommer min bestisfestis Jakob! Får se vad vi hittar på för busigt hade lite plans med Sara då. Ska hinna med att göra läxor och färga resten av mitt löshår också haha alltså var tar tiden vägen? Ge mig lov igen tack.

 



Två bilder från när jag gick hem today, kände att det blev lite för mycket text och för lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0