Just another sunday

2011-01-23 @ 15:08:26
Förlåt mig för den kassa uppdateringen! Men igår när jag skulle blogga så funkade inte blogg.se, ovanligt va?
Jag gjorde ändå inget speciellt igår så hade ju alltså ingenting att skriva om haha! Men kan ju berätta om fredagen och så.

I fredags kom vi till Vännäs runt halv sex kanske? Bussen var så jävla seg helt sjukt, och överfull var den också. Fick sitta i Simons knä hela vägen och höll på somna fyfan det var verkligen as jobbigt. Sen kom vi dit och fick låna pengar av Daniel så vi fick mat, sen gick vi till Matilda och myste lite innan vi skulle någonstans i Vännäs och se Rockkarusellen. Det var sjukt tråkigt faktiskt, eller ja lite kul emellanåt men ingen höjdare precis. Kände verkligen ingen och sen var det jättelite utrymme i lokalen så man såg ju ingenting. Dåligt gjort faktiskt..
Efter det gick vi hem till min älskade kusin och såg på Hannibal och sen somnade vi innan tolv, lyckat haha! Nej men var verkligen huuur trött som helst, jag och Simon sov på soffan, lite trångt men det funkade. Skulle åka med halv nio bussen men min klocka ringde inte så vi missade den, mamma fick hämta oss vid tio kanske minns inte riktigt, Matilda och Daniel sov då när vi åkte. Igår låg vi bara i soffan, så sjukt jävla skönt helt ärligt, jag behövde verkligen en sån dag!




Hade dock en fettodag yesterday, vill ni veta vad jag åt? Till frukost åt jag pizza. Sen åt jag en magnum classic till efterrätt, sen kom farmor och fikade tårta så då var jag ju tvungen att äta det, sen åt jag två mackor innan maten, åt middag, sen köpte jag och Simon chips och Maltesers.. INTE OK!!!! Jaja, min älskling åkte hem för två timmar sen så nu har jag bara hunnit intervjua mamma och mormor till ett skolarbete så nu hade jag bara tänkt blogga lite! Ligger ju lite efter med "Lär-känna-mig" kategorin. Ska skriva några inlägg idag, kunde ju som sagt inte igår, men fler inlägg kommer snart bebisar. Puss!

Bjuder på en nytagen bild på mig, fin vaa?



Btw, klicka här för att komma till en sjukt bra blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0