You're the one for me

2011-01-18 @ 16:04:36
Är hemma nu! Hade basket idag, det sög. Jag tycker verkligen inte om basket alltså, kanske en av de tråkigaste sporterna? Jaja det gick rätt så bra i alla fall, sen hade vi information om valet vi ska göra(foto,tv,graf eller journalistik), blev bara mer säker på att jag kommer välja foto. :)
Efter skolan hämtade mamma och morfar upp mig och vi fikade på Mekka, hade inte kameran med mig så har inga bilder från dagen. Tråkigt.. Köpte i alla fall en trenchcoat på BikBok för halva reapriset dvs 125kr! Lätt värt och den är verkligen superfin. Nu ska jag bara lägga mig i sängen och plugga, mår inte bra så får hoppas att det känns bättre ikväll. Hörs sen!



Min nya älskling,helt klart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0