Gårdagen

2011-07-03 @ 19:56:52

Vi vaknade runt nio och drog oss mot den lilla marknaden som var i år, sjukt tråkigt att det inte var så stort som det brukar..

Sedan drog vi hem till mig och lagade mat, fixade oss osv. Finaste Sara, love you. 

Gjorde goda drinkar och hade det mysigt på altanen med mina favoriter

Så jävla fula bara hahahahahahhhaha mjaouu

Hjärtegullos

Erik skulle till Olympen, så han tog med Matilda och drog ;PpPPpppppPp

Pussade på min lillErik

Däni 

HAHA Johannes ser jävligt G ut och jag bajsar på Simon eller nåt bara sååå ful bild som jag måste dela med mig av haha...

Matilda och Iwar dog åt någonting ser det ut som haha!

Chrille och jag stekte lite innan vi bestämde oss för att dra ut och kolla om det hände något roligt, det gjorde det inte. Träffade finaste Frida en liten stund + några andra som jag inte sett på ett tag osv. Gick hem runt halv två och däckade i sängen direkt haha. Mitt huvud har nog aldrig gjort så ont som det gjorde då och inte blev det bättre av att höra musik, skrik osv fram till klockan fem på morgonen haha! Men men, hoppas att dom andra hade en rolig natt, hade gärnat stannat uppe längre om jag inte haft så ont.. 

Imorse vaknade jag klockan elva och väckte alla som sov över, sedan gick vi och köpte tio munkar för 70 kr, det enda som är bra med marknaden förutom att det kommer mycket folk haha! Dock ligger dom fortfarande på diskbänken men, lär väl bli sugen i kväll.

Och så här glad var Matilda över att få munkar haha! Dock lite sliten kanske haha? Älskar dig kusin!

Nu har jag hållt på med det här inlägget i över en timme, så jag tror nog att det är dags att lägga bort datorn och ta mig en dusch.. Har inte gjort det på några dagar(låter sjukt äckligt jag veeeeeet haha men inte haft tid ;)). Puss hej vi syns och hörs ikväll för jag har sommarlov som ni vet pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sara

DU MÅSTE SKICKA MASSA BILDER FRÅN HELGEN SÖTIS :D

2011-07-05 @ 16:38:52
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0