Men hallå

2011-07-25 @ 21:46:37


Hemmaaa i lilla Bjurhoooolm vilket känns tråååkiiiiiiigt
Har varit skönt att komma bort från detta lantisliv haha. Jag har inte shoppat mycket alls för att hela min lön ska jag spara till utlandsresan som jag ska på nästa år men lite har jag fått med mig hem i alla fall, kan visa imorgon innan jag åker till min man. Har inte träffat honom på nästan en vecka så det ska bli mysigt att få pussas igen hihi

Och jag ska inte vara sämre än alla andra, det som hänt i Norge är verkligen jättehemskt och jag förstår inte hur något sådant kan hända.. Vila i frid alla som miste livet där och vila i frid Amy Winehouse som också gick bort i helgen..

Kommentarer
Postat av: Matilda

SAKNAR DIIIG

2011-07-25 @ 23:03:46
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0