Yesterdayyy

2011-07-27 @ 21:07:50

Orkar inte redigera bilderna för min dator i stan är seeeg


Glömde skriva något igår men antar att det inte gör speciellt mycket!
Var i alla fall hos min pojkvän där det var lan haha, fast älsklingen var mer med mig istället för sina kompisar gullepluttiiis nej men dom spelade typ och senare på kvällen gick vi till ett jätteäckligt hus som en gubbe hade dött i det var så jävla hemskt fyfaaan haha!! Sen klappade jag och Chrille en häst för första gången det var typ läskigt.. Det var väl det mest intressanta typ, idag har vi kollat Titanic hos baby och nu ska jag, Simon och Chrille se alla Twilight filmer! Mysigt, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0