9 Juni

2011-06-09 @ 18:50:40



Underbar dag! Jag har varit ute sedan klockan tio imorse och nu är jag helt slut. Vaknade halv tio och gick och sminkade mig lite (solar med mineralsmink så det gör inget,dock lite lökigt hehe) och sedan solade vi i cirka två timmar. Gick hem, och efter det till stan och var där till halv sex. Simon köpte greksallad till mig och pizza till honom nyss, kan ju lova att det var gooott!

Hade tänkt ta med mig kameran ut idag, tur som fan att jag inte gjorde det. Har svettats fööör mycket, säkert gått ner i vikt pga det till och med! Nej men damn vad varmt det är. Och för er som tror att jag skolkar, jag är ledig idag och imorgon. Sweeeeet! Det enda negativa med den här värmen/solen är att jag fått sjuka soleksem(dom försvinner snart men det gör ont..) och har solfrossa nu. Men annars så älskar jag att det är varmt.
Nu ikväll så hade jag tänkt städa lägenheten och packa en liten väska med kläder, bikini osv, åker till Bjurholm imorgon. Ska också kolla en resväska för dagen efter skolavslutningen drar jag iväg någonstans, men det är hemligt än så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0