FUCK YOU HATERZZZZ skoja fuck you bokis

2011-06-15 @ 07:29:43


RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV varför är jag vaken nu?? Och varför hittar jag inte boken till mediekunskapen som ska in IDAG? Åh haha.

Drog upp min trötta kropp halv sju för jag trodde att det skulle ta lång tid att fixa sig men icke. Ska ta bussen 9.21 från Vasaplan undrar vad jag ska göra i två timmar. Får väl leta bokjäveln helt enkelt! Men det känns jobbigt. Och mina fönster har varit öppna i natt så det är superkallt här inne. Inte en bra morgon alltså. 
Nu ska jag i alla fall göra lite frukost så jag slipper hungra ihjäl idag. Puss

ps.Bilden tillägnar jag boken som vägrar komma fram och regnet utanför mitt fönster. Behövde avreagera mig lite tack och hej
ps2. Mitt stökiga kök kan också få några fuck yaaah bara så ni vet tänkte ni ville veta ok hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0