Långa & tråkiga måndag

2011-06-20 @ 21:21:56
Hejhej!
Idag har jag gjort bort första dagen av tio på mitt sommarjobb. Det var faktiskt rätt roligt, trevliga tanter och gubbar haha. : ) Fick sluta tidigt också, personalen är verkligen jättesnälla mot mig. Skönt det!
Idag har det varit en grå och tråkig dag, har inte gjort något alls. Pratat lite i tele med Erik och sovit ett tag. Ikväll har jag bara spelat Uno med mamma haha fan vilket roligt liv jag har dont ya think
Ska köra lite lår/mag/rump-övningar nu och sedan blir det att dra in i duschen. Kan visa mina klänningar som jag beställde nyss. Fick dom av min snälla mami, tacksii ♥ hoppas jag får dom innan midsommar!



Ps.har fortfarande inte fått min dator, blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0