Sommarlov om några timmar!

2011-06-16 @ 07:45:00



Har fullt upp med att fixa till håret och sminket just nu, men ni kan få se bild på min fina klänning!
Den är lite kort men aja.. Snyggare det än att inte visa benen alls tycker jag. Avslutningen börjar halv nio och vi ska samlas i Valhalla för någonting, blir säkert roligt. Kommer sakna många från klassen i sommar men vi lär träffas en del.

Ikväll är det party som gäller!! Får se om jag hinner uppdatera innan vi kör i gång, annars så får ni ha en bra dag och en rolig kväll. Själv ska jag upp tidigt på fredagen för att ta flyget till Stockholm med min älskling och hans familj, så jag får nog ta det lite lugnt tror jag haha.
Pusspuss love you guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0