Underbara shorts

2011-06-21 @ 15:32:33

KOLLA vad fina!!! Perfekta skinnshorts kan jag lova, dock en väldigt stor storlek men var tvungen att prova dom med jeans på eftersom jag var dyngsur.. Men dom funkar, hellre för stora än för små liksom. 349 kr / SALT.
(..JA jag har tjocka lår och ja det är mina höftben som sticker ut, fint va)

Fick sluta tidigt idag igen, älskar att jobba på Bjurgården. För det första så är det chill och för det andra är dom så jävla snälla. Sjukt nice. Ikväll kanske jag stannar hemma eller så gör jag något trevligt. Hur som helst så blir det bra. Saknar min bebis lite för mycket bara men får stå ut helt enkelt ...

Nu ska jag göra greksallad med bröd och tzatziki till min familj, hörs lite senare.

Kommentarer
Postat av: Matilda

FAN VAD FINA!

2011-06-21 @ 15:52:45
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjocka lår? vars då?

2011-06-21 @ 15:54:03
Postat av: Anonym

eller hur? vars ihela friden har du tjocka lår? :o

2011-06-21 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0