15 maj 2011

2011-05-15 @ 11:18:51


Godmorgon på er
Imorse vaknade jag klockan 7(.....) pga min förjävliga mensvärk, kunde i alla fall somna om och vaknade runt halv 10 igen. Så det var ju faktiskt helt okej. Men just nu vill jag inget hellre än att knarka pronaxen som såklart ska vara hemma i Umeå.. Duktig jag är som lämnar värktabletterna där!!

Håller på att sminka mig nu, sen ska jag sätta upp håret och välja kläder. Åker med ettbussen in till stan och ska bara hem och byta till converse sen drar jag till Nathalie och tillbringar min dag där. Och om jag har tur så sover min pojkvän hos mig också, men det är långt ifrån säkert haha. 

Hörs innan jag åker, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0