2304

2011-05-04 @ 23:04:44
Har precis fikat två kesomackor och oboy bara nice.
Gick min lilla runda på 57 min men behövde inte vänta vid något övergångsställe eller så, därför det inte tog 70 min. Just nu ligger jag i min underbara säng och pratar med finaste pojken i världen på skype. Ska nog lägga bort datorn om en liten stund, början tio i tio imorgon så det känns skönt! Har bara matte sen ska vi kolla på treorna så det blir säkert roligt. Efter det drar jag ner på stan  och kollar kläder och sådant, sen ska jag och Simon hälsa på Chrille tror jag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv; Ja det måste vi ju :D

Vet du några ställen som är bra att typ sola/bada på? Jag vet bara Nydalasjön :D haha

2011-05-05 @ 07:51:08
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0